منتدى منارة دشنا



 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فساتين تانى ايام العيد ..اشترى لمراتك بسررررعه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: فساتين تانى ايام العيد ..اشترى لمراتك بسررررعه   17/11/2010, 3:48 pm

فساتين غريبة من البالونات







[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]






[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حماده شحات
مشرف سابق
avatar

ذكر

العمر : 35
عدد الرسائل : 5680
تاريخ التسجيل : 10/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: فساتين تانى ايام العيد ..اشترى لمراتك بسررررعه   18/11/2010, 7:37 pm

ههههههههه
عارفه يا ام شروق
هما دول اللي ينطبق عليهم المثل
بتاعنا
هو دا كلام الناس العاقلين
ههههههههههههه
متعمليش حساب اخوكي في الموضوع دا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: فساتين تانى ايام العيد ..اشترى لمراتك بسررررعه   18/11/2010, 7:48 pm

لا طبعا انا مش حاعمل حساب اخويا فى الموضوع ده

ام حسام لا يليق بها هذا الهبل

بس جبت لها فستان يليق بيها

اوعى تتهرب وتقول مش شارى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حماده شحات
مشرف سابق
avatar

ذكر

العمر : 35
عدد الرسائل : 5680
تاريخ التسجيل : 10/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: فساتين تانى ايام العيد ..اشترى لمراتك بسررررعه   18/11/2010, 7:52 pm

لا طبعا والله منا شاري
هههههههه الحمد لله الخمار يا ام شروق لاغيره
وهي مقتنعه جدا جدا جدا ولله الحمد والشكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فساتين تانى ايام العيد ..اشترى لمراتك بسررررعه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى منارة دشنا :: قسم الأسرة :: منتدى الأسرة-
انتقل الى: