منتدى منارة دشنا



 
الرئيسيةس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حاتشترى لمراتك ذهب العيد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 12:25 am

أصل انا لازم أخدمكم انتوا اخواتى

ياللا اتجدعن وخلى مراتك تختار
وانت ما عليك سوى الدفع أو الحبس




نبتدي بالاطقم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطقم دا شيك اوي و نفس موديل لازوردي ب 175

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطقم دا موديل لازوردي بردو ب 175

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطقم دا من فصيله فرفشه ب 160

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا طقم ماتفرقيهوش عن الذهب الحقيقي ب 210

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا طقم دلايه ب الحلق بالسلسله يعمل 110

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطقم كله ب 150

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا طقم حلق بالدلايه بالسلسله يعمل85

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا طقم دلايه بالحلق بالسلسله يعمل85

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
حلق دلايه سلسله طقم يعمل 85

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
حلق و دلايه و سلسله طقم ب
85

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
حلق و دلايه و سلسله يعمل 85

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطقم يعمل 85

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
طقم لازوردي ب 115

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا بقي قمه في الروعه و الرقه بجد ب 130 ابيض في دهبي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الطقم دا جامددد اخر حاجه في اللبس عامل 120
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا طقم لازوردي موديل تاني ب 120
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
دا عقد طويل للمحجبات و موديل اليسا من داماس او لازوردي ب 110




يا تشترى بالذووووق يا نخلى عيشتك هباب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حماده شحات
مشرف سابق
avatar

ذكر

العمر : 35
عدد الرسائل : 5680
تاريخ التسجيل : 10/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 1:10 am

الحمد لله ام حسام ترتدي الخمار
هههههههه يعني مش عامله حسابها علي حاجه من دول
روحي يازهرة المنارة ؟؟؟
الله يهديكي علينا كل يوم والتاني تعملي فينا مقالب تطلع من عيونا ههههه
شكرا جزيلا ام شروق علي تهدية النفوس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 1:16 am

حالا يا عبقرينو
حاجيب لها خواتم واساور
انا فى الخدمة دائما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حماده شحات
مشرف سابق
avatar

ذكر

العمر : 35
عدد الرسائل : 5680
تاريخ التسجيل : 10/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 1:19 am

لييييييييييييييييييييييييه
والله كتير قوي
الطيب احسن علي رأي صقر المنارة خلينا نعيد وحياة شروق رمضان طالعين منه ابيض ياورد
ههههههه ولسه الاستاذه فاطمة كمان جايه يعني مفيش فلوس الرحمه حلوه
والا هنطبق المثل اللي بيقول اضطرينا نضحي بالجنين والام علشان الاب يعيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 1:23 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير الغربه
عضو فعال
عضو فعال


ذكر

العمر : 45
عدد الرسائل : 603
تاريخ التسجيل : 25/08/2010

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 2:24 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
قومتى علينا الدنيا يا زهرة الجنوب واحنا لسه مصاريف رمضان قاسمه الوسط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابن السنابسة محمد فوزي
عضو فعال
عضو فعال
avatar

ذكر

العمر : 26
عدد الرسائل : 349
تاريخ التسجيل : 30/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 3:26 am

الاخ العزيز حمادة الشحات
ربنا باركلك في حسام ويرزقك بفاطمة
وادي اول هدية لفاطمة لما تشرف بإذن الله تعالي تختار الي يعجبها



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ربنا يرزقك بالزرية الصالحة ويباركلك فيها يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
حماده شحات
مشرف سابق
avatar

ذكر

العمر : 35
عدد الرسائل : 5680
تاريخ التسجيل : 10/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 3:30 am

حبيبي الغالي محمد باشا فوزي
ربنا يبارك فيك ويخليك لينا ونفرح بيك قريب ان شاء الله
خد بالك زهرة المنارة ناويه علي خراب جيوبنا قريب جدا ههههه
منحازة للسيدات جدا واحنا غلابه هنضيع في الرجلين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 11:58 am

ما تحاولوش
حاتشتروا يعنى حاتشتروا
وبعدين احمدوا ربنا
دا دهب صينى مش حقيقى
علشان تعرفوا ان قلبى عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سيد بسيوني
مشرف عام الأخبار العامة
مشرف عام الأخبار العامة
avatar

ذكر

العمر : 47
عدد الرسائل : 739
تاريخ التسجيل : 19/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 1:40 pm

شكرا للأخ محمد والأستاذ حمادة والاخت زهرة الجنوب

وقعت قلبي من الرعب والخوف بعد المناظر اللي شفتها

ولكن الحمدلله طلع دهب صيني في الآخر يقدر الواحد يدفع بدل الحبس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهـرة الجنوب
محذوف العضوية حسب طلبه


انثى

العمر : 37
عدد الرسائل : 5933
تاريخ التسجيل : 02/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حاتشترى لمراتك ذهب العيد   2/9/2010, 1:46 pm

اهو كده يا استاذ سيد
الطيب أحسن
شوف اى طقم عجبك
علشان ابعت لك الفاتوره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حاتشترى لمراتك ذهب العيد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى منارة دشنا :: قسم الأسرة :: منتدى الأسرة-
انتقل الى: